
سلام سلام من اومدمممم بایه اآپ تپل تو این چن وقت که آپ نکردم خاموش به همه جاسرمیزدم،ولی حس آپ نداشتم،الانم ساعت۳نصف شبه ویدفعه حس نوشتن اومده سراغم خیلی اتفاقا افتاد برام تو این ۶۵روز،اتفاقای شیرینو تلخ مثلا اولین اتفاق ۴مرداد روز زمینی شدن کیان اوچولو بعدشم ۲۱مرداد سالگرد یکسالگی نبودن عجقم که بامرور خاطرات گذشت ۲۷مردادرفتم پابوس امام رضا(که الهی فداش بشم من،حرمش مث بهشته) واما تو شهریورررر تفلدم تو۱۹شهریور با یه عالمه کادو (فقط چرتو پرت) دقیقا۲۲شهریور کسیو دیدم که باورم نمیشد اون باشه،کسی که ت...
ادامه مطلب